August 2, 2007

Eagles – Take It Easy

Posted in Dedication, Lyrics, Music Video, Personal Post, Song Comment tagged , at 11:20 pm by LynxLee


The Eagles.. Easily the best song of the century from them is “Hotel California“. If the song sounds familiar to you, yeah.. it’s pretty popular..

This one, on the other hand, is very country.. I think I heard it in a commercial last time.. Hmm.. Anyway, according to Glen Frey, the message of this song is, “You shouldn’t get too big too fast.”. Hmm.. I wonder what he meant by that.. Anywho; this song is pretty special (his favourite song) to someone very important to me. Especially today, 2nd August!

My dad has been the BEST dad that I could’ve ever known. Nothing glads me more to know that he’s home with my family & is always here for us whenever we need him. Through the good times & the bad, we’ve endured plenty as a family & now; finally, they can have the life that they have been dreaming of for so long.

There is no one (male) in the world that I look up to, respect & love more; than my dad. Thank you very much, dad; for everything. This post is dedicated to you. Have a great HAPPY BIRTHDAY DAD!

Dan

Take it easy, take it easy
Don’t let the sound of your own wheels
Drive you crazy
Lighten up while you still can
Don’t even try to understand
Just find a place to make your stand
and take it easy

Well, I’m a standing on a corner
in Windslow Arizona
I’m such a fine sight to see
It’s a girl, my Lord, in a flatbed
Ford slowin’ down to take a look at me
Come on, baby, don’t say maybe
I gotta know if your sweet love is
gonna save me
We may lose and we may win though
we will never be here again
so open up, I’m climbin’ in,
take it easy…”Alright”

Well, I’m running down the road
tryin’ to loosen my load
I’ve got seven women on my mind,
Four that wanna own me,
Two that wanna stone me,
One says she’s a friend of mine,

Take it easy, take it easy
Don’t let the sound of your own wheels
Drive you crazy
Lighten up while you still can
Don’t even try to understand
Just find a place to make your stand
and take it easy

Well, I’m a standing on a corner
in Windslow Arizona
I’m such a fine sight to see
It’s a girl, my Lord, in a flatbed
Ford slowin’ down to take a look at me
Come on, baby, don’t say maybe
I gotta know if your sweet love is
gonna save me
We may lose and we may win though
we will never be here again
so open up, I’m climbin’ in,
take it easy…”Alright”

Well I’m running down the road trying to loosen
my load, got a world of trouble on my mind
lookin’ for a lover who won’t blow my
cover, she’s so hard to find
Take it easy, take it easy
don’t let the sound of them old wheels drive you crazy,
come on baby, don’t say maybe
I gotta know if your sweet love is gonna save me, ooh,ooh,ooh,ooh,ooh,ooh,ooh,ooh,ooh,ooh,ooh,ooh,ooh,ooh,ooh,ooh

Oh well you know we got it easy
We oughta take it easy, yeah

Powered by ScribeFire.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: